Schriftelijk retour- en terugbetalingsbeleid
Onze beleid voor CozyTroon - Uw tevredenheid, onze prioriteit
Bij CozyTroon hechten we groot belang aan uw complete tevredenheid. We stellen alles in het werk om u producten van de hoogste kwaliteit aan te bieden. Niettemin begrijpen we dat er momenten kunnen zijn waarop het geleverde product niet volledig overeenkomt met uw verwachtingen. Om in dergelijke omstandigheden tegemoet te komen, bieden we u een transparant en eenvoudig retourbeleid.
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@cozytroon.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
-
Termijn: U heeft 28 dagen vanaf de datum van ontvangst om een retourverzoek in te dienen. Na deze periode kunnen we helaas geen retourzendingen accepteren.
-
Ongebruikte en onbeschadigde staat: Het product moet in ongebruikte en onbeschadigde staat verkeren om in aanmerking te komen voor een retour. Dit betekent dat het product geen tekenen van slijtage mag vertonen en de verpakking nog in originele staat moet zijn.
-
Originele verpakking: Het product moet worden geretourneerd in de originele verpakking, inclusief alle accessoires, handleidingen en andere bijbehorende items.
-
Retourproces: Om een retourzending te initiëren, dient u contact op te nemen met onze klantenservice via info@cozytroon.nl. Onze klantenservicemedewerkers zullen u begeleiden bij het retourproces en u voorzien van een retourlabel indien nodig.
-
Retourkosten: Indien de retourzending het gevolg is van een fout van trendy.nl of het ontvangen van een defect product, zullen wij de retourkosten voor onze rekening nemen. In andere gevallen, wanneer u het product wilt retourneren zonder enige defecten of fout van onze kant, bent u verantwoordelijk voor de retourverzendkosten.
-
Terugbetaling: Zodra we het geretourneerde product hebben ontvangen en geïnspecteerd, zullen we overgaan tot de terugbetaling van het aankoopbedrag. De terugbetaling zal worden uitgevoerd met behulp van dezelfde betaalmethode die u heeft gebruikt bij de oorspronkelijke transactie.
-
Uitzonderingen: Sommige producten vallen mogelijk niet onder ons standaard retourbeleid, zoals hygiëneproducten, voedingsmiddelen en gepersonaliseerde items. Controleer de productpagina of neem contact op met onze klantenservice voor meer informatie.
Bij CozyTroon zijn we ervan overtuigd dat onze klanten het verdienen om met respect en waardigheid te worden behandeld. Uw tevredenheid is onze grootste beloning. Mocht u nog vragen of bedenkingen hebben met betrekking tot ons retourbeleid, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Ons team staat altijd klaar om u te helpen.
Bedankt dat u hebt gekozen voor CozyTroon. Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten in onze webshop.